Ashen: Nightstorm Isle
De zwerver vergezelt een moeder op zoek naar haar verloren dochter. Ver van de bekende met as bedekte oevers, dalen spelers af naar de gevaarlijke diepten van Nightstorm Isle. Talloze gruwelen liggen op de loer, maar niets zal je voorbereiden op het oude kwaad dat ze opsluiten.