Atari 50: The Wider World of Atari
THE WIDER WORLD OF ATARI introduceert een nieuwe tijdlijn met meer games, historische artefacten en video-interviews die de oorsprong van Atari-games verkennen. Ontdek waarom gepassioneerde fans Atari eeuwig trouw zijn, van de vroege arcadegames tot door fans gemaakte homebrewtitels.