Blazing Deserts
De 'Blazing Deserts' DLC voor Battle Brothers breidt het spel uit met nieuwe gebieden in het zuiden met brandende woestijnen en weelderige oases. Bezoek onafhankelijke stadstaten, vecht in de arena, en ga gevechten aan met woestijnrovers en beesten in het zuiden. Kleed je in nieuwe uitrustingen geïnspireerd door Arabische en Perzische middeleeuwse cultuur, gebruik alchemistische apparaten en primitieve vuurwapens, en baan je een weg door de crisis laat in het spel wanneer vuur en religieuze strijd de wereld in wanorde storten.