Ploeg Brainwashington Cadavers
De ploeg Cadavers heeft een een dominante verdedigingslinie gevuld met talenten als Jonathan Stallion en Ace Stung. Deze twee Blitzer zijn zo dreigend dat zij de quarterbacks (QB) van de tegenstander doen in hun broek plassen. Om naar play-offs te komen, ligt in de aanval alle hoop op de nauwkeurigheid van QB Scarsome Wince en de vaardigheid van zijn belangrijkste doel Scary McScorein.
Als je tegen of voor de ploeg Brainwashington Cadavers speelt, geraakt je op Insurrection Field, een dodelijk veld vol van landmijnen, putten met toxisch afval en kettingzagen in de rode zone.