Classic Mode II: Dominique’s Curse
Classic II: Dominique’s Curse brengt retro-actie naar Bloodstained: Ritual of the Night! Nadat Dominique door Miriam is verslagen, wordt ze in het voorgeborchte geworpen, een rijk dat personen die demonische krachten hebben misbruikt niet tolereert. Verloren en vol woede moet Dominique vechten en overleven in deze nieuwe wereld. Als ze de kracht van Baäl kan stelen, zal ze terugkeren naar het land van de levenden en haar wraak vervullen... maar alleen als ze dat kan doen voordat haar vloek haar vernietigt.
Dominique's Curse borduurt voort op de gameplay van de originele Classic Mode en bevat een grotere kaart dan de voorganger, een gloednieuwe canon Bloodstained-verhaallijn en gloednieuwe gameplay!