Je kunt nu het kostuum voor Mii-cyborgs kopen dat is gebaseerd op de gelijknamige hoofdrolspeler van Cuphead! Een kop als kop, een gestreept rietje, een mooie rode broek, wat wil je nog meer? Elk detail klopt, inclusief het cartooneske en charmante design dat door de jaren 30 is geïnspireerd. En je krijgt er ook nog het populaire nummer 'Floral Fury' uit de originele game bij! Het is weer eens wat anders, een Smash-gevecht op jazzmuziek!