DREDGE - Blackstone Key
De mysterieuze werkplaats op Blackstone Isle is hermetisch afgesloten. Binnen bevinden zich bizarre creaties die het resultaat zijn van de gruwelijke experimenten van de vorige bewoners. Nu liggen ze er verlaten bij.
De knokige messen van deze groteske machine worden aangedreven door een kloppend hart, dat jouw hartslag volgt.
In deze kleine talisman is een symbool van de diepte gekerfd. Zij die er open voor staan, zullen het opmerken.