DREDGE - The Pale Reach
The Pale Reach is de eerste officiële uitbreiding van DREDGE - een kosmisch vishorroravontuur met een sinister tintje. Deze content voegt een gloednieuw bioom met ijsthema toe dat je op elk moment in de game kunt beleven.
In The Pale Reach baan je je een weg door verraderlijke ijsvelden en ontdek je een bevroren mysterie onder het ijs. Volg de sporen van het laatste team voor jou en ontdek een verhaal vol bitter verraad. Je komt bekende gezichten tegen, ontwikkelt nieuwe uitrusting om het gebied te verkennen en doet je voordeel met de inwoners.