■Content
Je kunt Growth Points in het kamp gebruiken om je personages in niveau te laten stijgen door "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels" te kiezen.
Deze punten kun je in de Battle Arena gebruiken om personages te ontgrendelen of wapens te krijgen.