Demon Subquest - Sakura Cinders of the East
Extra content die je toegang geeft tot de zijmissie 'Sakura Cinders of the East'.
In deze missie neem je het op tegen 'Konohana Sakuya', en als je haar weet te verslaan, kun je haar zelfs rekruteren.