Doomsday Hunters: Boss Rush Mega Pack
Doomsday Hunters: Boss Rush Mega Pack is de eerste uitbreiding van onze geliefde roguelike shooter en biedt een nog uitgebreidere reeks content. Als je merkt dat je meer van de opwindende synergieën en lelijke monsters verlangt, dan is deze DLC iets voor jou! We zijn blij om een gloednieuwe spelmodus te introduceren: Boss Rush. Zoals de naam al doet vermoeden, neem je het op tegen een reeks uitdagende bazen, terwijl je ongelooflijke kracht verzamelt!