Fighters Pass
De Fighters Pass geeft je toegang tot vijf Challenger Packs: vijf vechters, vijf levels en al hun bijbehorende nummers.
Als je de Fighters Pass koopt, krijg je als bonus ook nog een outfit voor de Mii-zwaardvechter. Die outfit is gebaseerd op Rex uit Xenoblade Chronicles 2.