For Science!
Geniet van de oneindige Dreamlands, met steeds moeilijker wordende levels en die steeds betere beloningen opleveen.
Een gloednieuwe soort EPISCHE wapens. Er is nu een epische versie van elk wapen die niet alleen heel gestoord is, maar ook heel zeldzaam!