Leef je uit en laat je boer dit Vossenpak aandoen in STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town. Je nieuwe foxy look zal zeker de aandacht trekken!
Om deze items in het spel aan te doen, gebruik je de garderobe in je huis of de paskamer in de salon.