Fujin
Fujin, de god van de wind, dient naast zijn broer, Raiden, de oudere goden als beschermers van Earthrealm. Hij is welwillend en luchtig. Bovenal is hij goed in het aanspreken van het menselijk vermogen tot goedheid en heldendom om zo de krachten van kwaad en tirannie omver te werpen. Fujin gelooft dat de beste dagen van Earthrealm nog moeten komen en vecht om die mooie toekomst zeker te stellen.