Dit voegt achtergrondmuziek van vorige Gust-games toe waarmee je de achtergrondmuziek kunt wijzigen.
De set bevat meer dan 400 stukken achtergrondmuziek, met nummers uit Atelier Ryza 2, Atelier Sophie 2 en andere games.