Hunter-stem: Kagami
Kagami is een sterke krijger en een meester met Dual Blades. Dit hoofd van de Royal Secret Service is geboren in Kamura en heeft samen met Master Utsushi getraind, waarna hij naar het koninkrijk reisde en naam maakte op het slagveld.