Knuckles-pruik en -outfit
Je kunt nu de pruik en outfit voor Mii-vechters kopen die zijn gebaseerd op Knuckles uit de Sonic The Hedgehog-serie! Dat de outfit alleen voor Mii-boksers is, past wel bij een vechtlustige mierenegel als Knuckles. Ram erop los met keiharde vuistslagen en sla je tegenstanders knuck-out!