MK1: Takeda Takahashi
Takeda wil de misstanden uit zijn verleden rechtzetten en zweert om de onderwereld van Earthrealm vanaf de wortels te vernietigen. Dit pakket bevat het speelbare personage Takeda Takahashi, met volledig nieuwe movesets.