Marvels Guardians of the Galaxy: Vol. 2 Movie-levelpakket
Doe mee met de kosmische avonturiers Star-Lord, Gamora, Rocket Raccoon, Drax en Groot in de spectaculaire openingsscène van Guardians of the Galaxy Vol. 2 van Marvel Studios! In dit op de film gebaseerde level-pakket moet je het opnemen tegen een interdimensionaal monster – de Abilisk, door gebruik te maken van de unieke vaardigheden van alle afzonderlijke personages.