Miku Exercise Editor
Dankzij de nieuwe Editor zijn 'Miku Exercise'-oefeningen op de muziek van Piapro Characters nóg leuker!
Kies je lievelingsnummers en bepaal je oefeningen om je eigen 'Miku Exercise' te maken! Bewerk de originele versies van 'Miku Exercise' of begin vanaf het begin om je eigen versie te maken.
Maak je eigen 'Miku Exercise', maak verbinding met de rest van de wereld via 'Miku Exercise' en kom samen in beweging!