Mileena
Mileena is het product van de duivelse kloonexperimenten van Shang Tsung: de perfecte mix van Tarkataanse woestheid en Kitana's atletische sierlijkheid. Kronika bracht haar vooruit in de tijd, waardoor ze haar tragische toekomst heeft ontdekt: haar korte heerschappij als keizerin van de Buitenwereld en haar dood door toedoen van D'Vorah en Kotal Kahn. Mileena is vastbesloten om haar troon te heroveren en is daarom opnieuw de burgeroorlog van de Buitenwereld gestart. Haar vijanden zullen zich onderwerpen of ze zullen sterven.