Mitama Dance of EXP
Extra downloadbare content die de verschijningskans van 'Kushi Mitama' vergroot, demonen die voorwerpen laten vallen waar je EXP voor krijgt, en 'Ara Mitama', demonen die voorwerpen laten vallen waar bevriende demonen EXP voor krijgen.