Monster Camp Character Pack - Zoe
Ze is sarcastisch en chaotisch, maar heeft in wezen een goed hart. Ze is bereid om haar eigen waarheid te onderzoeken en onbeschaamd zichzelf te zijn.
Deels houden we van haar omdat ze net zo is als wij. En deels houden we van haar omdat ze is wat we graag zouden willen zijn.