Met dit pakket worden er 39 nieuwe liedjes toegevoegd, inclusief geremixte versies van de achtergrondmuziek van de game. Je kunt de achtergrondmuziek op elk gewenst muziek wijzigen, zodat je op je reis door Hyrule naar je favoriete muziek kunt luisteren.