Rambo
John J. Rambo is een voormalige Amerikaanse commando die zwaar wordt geplaagd door zijn tijd in Vietnam. Hij is ruw, agressief en staat erom bekend dat hij uitzonderlijk gevaarlijke situaties alleen aangaat. Rambo heeft zijn meedogenloze vechtkunsten opnieuw ingezet om te infiltreren in het Mortal Kombat-universum, waar hij bruut geweld gebruikt tegen elke Kombatant die hem in de weg durft te staan.