Redout 2 - Winter Pack
De nieuwste aanwinst van Redout League bevat de dramatische temperatuurverschuivingen van Mercurius voor de allerbeste technieken en het optimale gebruik van nieuwe, geavanceerde materialen. Hoewel de planeet duidelijk onbewoonbaar is voor mensen, ontdekten onderzoeksteams mysterieuze ruïnes en artefacten op de zuidpool van Mercurius, zonder organische sporen om te achterhalen wie die hebben gebouwd en waarom: de perfecte plek voor een gloednieuwe racelocatie!
In multiplayer-lobby's hoeft alleen de host de Winter Pack DLC te bezitten om de nieuwe banen voor iedereen beschikbaar te maken!