Sans' outfit en masker
Hopelijk heb je zin om een partijtje te knoken! Met dit Mii-vechter-kostuum kun je je Mii-cyborg kleden als Sans uit Undertale! O, en we hebben ook een extra wervelend arrangement van het nummer MEGALOVANIA voor je.