Shao Kahn
Keizer van de Outworld. Shao Kahn heerste duizenden jaren lang over de rijken en breidde zijn Keizerrijk snel uit door veroveringen. Toen hij het Earthrealm wilde veroveren, werd hij gestopt door de regels van Mortal Kombat. Weerhouden maar vastbesloten eist Shao Kahn de absolute overwinning.