Slime-hoed
Je kunt nu de hoed voor Mii-vechters kopen die is gebaseerd op de Slimes uit de DRAGON QUEST-serie! Dit is zeker niet een van die gemene wezens. In tegendeel: met zijn lieve, wiebelige snoet maakt deze hoed, en wie hem draagt, een onuitwisbare indruk! En je weet meteen hoe het voelt om een Slime te zijn.