Terra Garage Kit
Voeg meer aanpassingsopties toe met de Terra-voertuigenset toon de militaire macht van de Aarde aan de koloniemenigtes. Het pakket bevat een nieuwe autoskin (voor alle Terra-voertuigen), een aanvullende velgenset en 3 aanvullende stickers voor gebruik op de Terra-voertuigen.