The Coma 2B: Catacomb - The Gamer Youngho
Maak kennis met Youngho! Deze jongen doet buiten school niets anders dan gamen. De skills die hij in de game leert, helpen hem om met zijn eigen situatie om te gaan, die wel wat weg heeft van een horrorgame. Als hij over de vloer rolt, kan hij vijandelijke aanvallen 'ontwijken', net zoals een gamepersonage. Denk jij nu ook aan een blauwe egel? En als hij zich verbergt, komt opeens het beeld van een spion met een doordringende blik in je op. Dat is Youngho met zijn Necroblade... eh, zijn magische lichtzwaard, dat hem direct verandert in een dappere Dark Lord!