The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Happy Tree Friends zijn terug! Weet je nog dat we deze schattige tekenfilm niet mochten kijken van onze ouders, zodat we het maar stiekem moesten doen? Nou, raad eens? Nu kun je de legendarische wreedheid en humor van de iconische tekenfilm omarmen door te spelen als je favoriete personages in The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition! Maak je klaar om chaos te veroorzaken, beroemd te worden en lol te maken!