The Joker
Onvoorspelbaar, gewelddadig en ongelofelijk gevaarlijk: The Joker is de chaos zelve. Hij heeft Robin vermoord, Batgirl kreupel gemaakt en talloze mensen in het DC-universum gemarteld en vermoord. Nu is hij de nieuwste strijder in Mortal Kombat.