Deze vernietigende ontmoeting van de twee Valkyria zal het lot van Crymaria bepalen.
Je kunt dit verhaal na het voltooien van hoofdstuk 18 van het hoofdverhaal spelen. Voltooi dit extra verhaal om Crymaria, Nikola, Chiara en Selvaria te ontgrendelen in het hoofdverhaal, samen met hun zwempakuniforms. Ga voor dit verhaal naar Book Mode > Menu > Extra Stories.