Towelie: je speelmaatje
Ontvang Towelie: Your Gaming Bud, een exclusieve assistent in de game. De straten van South Park zijn niet meer zo veilig als vroeger en zelfs de meest doorgewinterde South Park-veteraan kan niet zonder hulp. Towelie: Your Gaming Bud helpt je op belangrijke punten in de game.