Geniet van je favoriete kaartspel aan de tafel van een Noorse taveerne, de verzamelplaats voor clans, mede en het verlangen om op ontdekkingsreis te gaan. Volg Eivors pad naar eeuwige roem: ga op ontdekkingsreis, verzamel hulpmiddelen, strijd tegen andere spelers en speel al je kaarten om Valhalla waardig te zijn.