Tetris DX
Tetris en de Game Boy hoorden altijd al bij elkaar als Mario en Luigi. Maar met de prachtige kleuren in Tetris DX op de Game Boy Color is het echt een droomhuwelijk geworden. De ontwikkelaars hebben ervoor gekozen om niet te tornen aan de perfectie van het Game Boy-origineel uit 1989 en weten daarmee een klassieke Tetris-game af te leveren. Het grootste verschil met alle draagbare voorgangers is de aanwezigheid van kleurrijke beelden. De achtergrond verandert van kleur naarmate je meer lijnen bouwt en de felgekleurde blokken zijn gemakkelijk te onderscheiden. Tetris DX biedt drie manieren om te spelen: de traditionele Marathon Mode, maar ook een Ultra Mode en 40 Line Mode. In Ultra Mode moet je zoveel mogelijk punten halen binnen drie minuten. Daarbij is het belangrijk om verschillende lijnen gelijktijdig te verwijderen, zodat je lekker veel scoort. In 40 Line Mode moet je zo snel mogelijk veertig lijnen halen. Het spel slaat je snelste tijden en hoogste scores op, dus dat wordt flink oefenen om luttele seconden van je beste tijd te schaven of er net wat extra punten uit te persen. Je kunt het ook opnemen tegen de computer of met een vriend linken, om lekker een-tegen-een te? Tetrissen'.