GoldenEye: Rogue Agent
GoldenEye: Rogue Agent is de James Bond voor booswichten! Indeze intense first-person shooter neem je de rol op je van een ontslagen 00 agent die niet meer luistert naar de instructies van Hare Majesteit. Zo kom je in contact met klassieke schurken uit 007's rijke geschiedenis, zoals Oric Goldfinger, Dr. No en Xenia Onatopp. Deze magnifieke DS-game biedt ook een draadloze spelstand voor maximaal acht spelers tegelijk! Met behulp van het Touch Screen krijg je toegang tot de meest uiteenlopende apparatuur en beveiligingssystemen, plus je krijgt de kans om twee wapens tegelijk in handen te hebben voor als je supersnel met je tegenstanders af moet rekenen. Soms is het immers gewoon leuker om de slechterik te spelen...