LEGO Batman 2: DC Super Heroes
Het Dynamische Duo is terug om Gotham City te bevrijden van die vervelende slechteriken en dit keer krijgen ze zelfs hulp van andere superheldenvriendjes! Batman en Robin komen terug om hun geliefde stad te redden van de vernietiging in LEGO Batman 2: DC Super Heroes voor de Nintendo DS!
Grijp wederom je cape en handschoenen in dit vervolg op het eerste LEGO Batmanspel. Vecht tegen boeven, gebruik je detective-vaardigheden om slechteriken te berechten en veeg de stad schoon van de plotselinge misdaadgolf. Speel als je favoriete personage en verken geweldige omgevingen van LEGO-stenen tijdens je schurkenjacht. Tijdens deze jacht zul je wisselen van personage om puzzels op te lossen, LEGO-knopen te verzamelen, Minikits te bouwen en misschien zelfs verborgen gouden LEGO-stenen te ontdekken die geheime extra's vrijmaken in Gotham City. Met een compleet nieuw verhaal, leuke verzamelbare snuisterijen en te gekke nieuwe pakken is het dragen van een maillot nog nooit zo aantrekkelijk geweest!
Batman's vrienden zijn van de partij om hem te helpen, dus waarom jij niet? Je kunt genieten van de meerspelerstanden met een andere speler. Zorg ervoor dat jullie beide een exemplaar van het spel bezitten. Wat houdt je tegen om met een vriend of iemand uit je familie te spelen?
Haal dit charismatisch, misdaadbestrijdend avontuur in huis en veeg de straten schoon in LEGO Batman 2: DC Super Heroes voor de Nintendo DS.