Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
Ga je voor het goede of het kwade? Voor Obi-Wan of Anakin? Denk goed na over je keuze, want deze zal je lot bepalen. De Nintendo DS game van de filmhit is voorzien van vertakkende verhaallijnen die de twee Jedi op hun verschillende wegen volgen richting hun onvermijdelijke confrontatie. In de zijwaarts scrollende levels neem je het op tegen Battle Droids, maar je zult ook in je gevechtsvliegtuig springen om in spannende 3D-levels het luchtruim te verkennen. Te land gebruik je het Touch Screen om speciale moves te selecteren en in de ruimte gebruik je het als radar om vijandelijke toestellen op te sporen. Link je DS draadloos met die van een van je vrienden en speel samen missies, of neem het tegen elkaar op in 'Last Jedi Standing'.