Curling Super Championship
Curling is de wereldberoemde sport waarin spelers stenen over het ijs glijden, op weg naar een doelgebied, de "house". Twee teams, elk van vier spelers, laten om beurten zware stenen over het ijs schuiven.
Daag je vrienden uit in de meerspelerstand om iedereen te laten zien wie het beste in curling is!