GO Series Portable Shrine Wars
Op zomerfestivals in Japan dragen vele mensen een altaar met de naam mikoshi op hun schouders. Nu kun jij een mikoshi dragen, de mikoshi's van tegenstanders een menigte induwen of teamleden naar ze slingeren. Rekruteer mannen die van hun eigen mikoshi zijn gevallen om je sneller naar de finish te laten rennen.