Hell's Kitchen Vs.
Hell’s Kitchen Vs. houdt, net als in het tv-programma, de druk op de ketel. Twee spelers nemen het tegen elkaar op in een keukenstrijd in arcade-stijl. Versla je tegenstander in elke tijdsgevoelige test en raak tot het kookpunt door de oordelen en beoordelingen van de legendarische chefkok Gordon Ramsay. Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig zijn uit eerdere titels.