Oscar's World Tour
Oscar is terug met nog meer plezier en maffe non stop actie, verdeeld over 7 nieuwe en spannende werelden: America, The Oceans, Africa, The Islands, Europe, Arctic & Antarctic en The Far East. Zwem, vlieg, ren en verzamel baby Oscars die door de levels verspreid liggen, met behulp van je geheime wapen, een Yo-Yo waarmee je van platform naar platform kunt zwaaien. Dit alles in een aantal van de gekste platformlevels die je ooit zult spelen.