ACA NEOGEO WORLD HEROES 2 JET
WORLD HEROES 2 JET is een vechtgame die in 1994 is uitgebracht door SNK. Het is de derde game in de WORLD HEROES-serie. Zestien helden, schurken en andere vechters komen bijeen om te bepalen wie de sterkste ter wereld is. Maak je op voor razendsnelle gevechten.