Ninja-Kid is een actiegame van UPL die in 1984 is uitgebracht.
Spelers besturen de in rood gehulde Ninja-kun die via platformen steeds hoger moet springen, en de vijanden die hem daarbij hinderen met werpsterren kan uitschakelen.