Ball Master Up!
Ball Master Up! is een verslavend arcadespel waarin je speelt als een kleine bal en het opneemt tegen de tijd en je vaardigheden. Je doel is om zoveel mogelijk bubbels te eten om de maximale score te behalen. Wees echter voorzichtig, je hebt te maken met veel obstakels en gevaren die op je pad komen.