Dewy's Adventure
Mogen we je even voorstellen: Dewy, een kleine regendruppel middenin een enorme storm! Dewy heeft de taak om de kwaadaardige Don Hedron te verslaan en de inwoners van een vredelievend bos te behoeden voor zijn misdadige plannen. Onze held zal al zijn verbeelding nodig hebben om te voorkomen dat hij een van de vele druppels in de onmetelijke oceaan wordt. En daar heeft hij jou voor nodig!
Door gebruik te maken van de intuïtieve besturing van de Wii-afstandsbediening moet je Dewy door zijn vreemde, maar beeldschone wereld laten glijden. Onderweg verander je het weer waardoor onze hoofdpersoon in een wolkje waterdamp of een ijsblokje verandert. Je lost breinbrekende puzzels op terwijl je de verwelkende Elder Tree van de ondergang redt door zijn zes gestolen vruchten terug te veroveren op Don Hedron.
De speluitleg vindt in het spel plaats, wat betekent dat je onmiddellijk aan je avontuur kunt beginnen en onderweg de puntjes op de i kunt zetten. Dewy's Adventure is speciaal voor de Wii ontwikkeld door het team dat ook voor het prijswinnende Eledees verantwoordelijk was. Het spel bevat ook een superleuke stand voor meerdere spelers, waarin vier personen het met hun Wii-afstandsbedieningen tegen elkaar op kunnen nemen. Daarnaast worden spelers uitgenodigd om hun eigen levels te creëren en ze met vrienden te ruilen via WiiConnect24. Help Dewy dus een handje en laat Don Hedrons plannen in het water vallen!