FIFA 10
Bereid je voor op een nieuwe dosis spectaculair voetbal, want FIFA 10 gaat terug naar de oorsprong van voetbalspellen voor Wii.
FIFA 10 is speciaal gemaakt voor Wii en biedt non-stop voetbalplezier met veel vrijheid en met de nadruk op actie, toegankelijkheid voor iedereen en natuurlijk doelpunten. Met het vorige seizoen als uitgangspunt, is FIFA 10 tot in de puntjes bijgewerkt om elke wedstrijd meer gevoel mee te geven.
Wat kun je verwachten? Nauwkeuriger overspelen, beter positiespel van je computergestuurde teamgenoten en harder op het doel schieten dan ooit. Het spel maakt opnieuw gebruik van bewegingsgevoelige besturing om de actie nog intenser te maken, met een nieuw systeem, dat het spelverloop extra spannend maakt. Het systeem treedt in werking bij vrije trappen en strafschoppen, en vraagt de spelers om de Wii-afstandsbediening op het juiste moment te schudden om de bal in het net te doen belanden, of er juist uit te houden. Als je deze techniek beter beheerst dan je tegenstanders, ben je hard op weg om een aantal grote overwinningen te boeken!
Zoals je gewend bent, kun je voor een wedstrijd uit heel wat gelicenseerde clubs en internationale teams kiezen. En als de actie echt begint, zie je je favoriete sterren zoals je ze nog nooit gezien hebt, dankzij een vernieuwde tekenstijl die prima past bij de enerverende voetbalactie.
Wat je favoriete team ook is, voor elke voetbalfan geeft niets meer voldoening dan je grootste rivalen te verslaan. In FIFA 10 kun je niet alleen thuis je vrienden en familie uitdagen, maar kun je je ook klaarstomen voor wereldwijde online krachtmetingen via Nintendo Wi-Fi Connection. Het nieuwe seizoen gaat knallend van start, want je kunt nu samen met een andere speler twee tegen twee wedstrijden en toernooien online spelen. Maar zorg er dan wel voor dat je medespeler een aardig balletje kan raken!
Maak je klaar voor vermakelijk voetbalvertier met een grote dosis actie en de nadruk op doelpunten maken. In FIFA 10 voor Wii belooft elke wedstrijd een voetbalfestijn vol spanning en spektakel te worden. Kun jij het tempo bijbenen?